Smart förvaringssystem.

 
Jag sitter och slösurfar lite samtidgit som jag pluggar. Och här kommer mer inspiration till barnrum, och nu är jag ute efter smart förvaringssystem. Jag gillar den förvaringen som inte behöver ta mycket plast, smart och fin förvaring. Lea har en "bestå-byrå" från Ikea i sitt rum och jag tycker att den tar onödig plats, sådan plats som man kan göra annat av. Så nu letas det inspiration till smarta system. Det behövs ju ändå, om man inte vill ha allt liggandes på golvet, det skapar varken ro eller inspiration.
 
Och ne, att plugga på kvällen är inte min grej längre. Det har det alltid varit förut. Men vardagen är igång igen, och nu ska jag skapa de bra rutinerna igen så det flyter på som det ska. Kvällarna och helgerna är till för avkopplning och mys.



Kom ihåg mig?