Grundläggande behörighet

 
Alltså denna kille, så mycket kärlek i denna lilla kropp. ♥
 
När jag blev gravid med Lea gick jag andra året på gymnasiet, och därav missade jag en hel del och har ett samlat betygsdokument. Nu kämpar jag in i det sista för att få en grundläggande behörighet för universitet och högskola. förhoppningsvis får jag läsa fler kurser pararellt för att hinna söka universitet redan i vår, och även högskoleprovet ska göras. Duger då inte mina betyg osv har jag sommaren på mig att bättra mig för att söka igen i höst.
 
Länge har jag kollat runt för att lista ut vad jag vill bli, och vad jag vill arbeta med. Jag har fuderat på sjuksköterska, polis, socionom och även civilingenjör. Det finns fortfarande ett visst intresse i dessa men nu är jag bestämd på vad jag vill. Detta skulle passa mig. Jag har länge tänkt att jag är för smart för att sitta i kassan på Ica osv (utan att låta ego), så nu har jag något att satsa på. äntligen!



Kom ihåg mig?